Przygotowaliśmy dla Ciebie podstawowy system pytań i odpowiedzi!

Czy muszę mieć kartę kredytową aby kupić kod?

Nie ma takiego wymogu. Kod możesz kupić za gotówkę bądź korzystając z innej dostępnej w punkcie sprzedaży formy płatności.

Wpisałem kod, ale go nigdzie nie widzę

Zaloguj się do panelu za pomocą Twojego adresu e-mail i przejdź do sekcji „Twoje klucze”.

Nie dotarła do mnie wiadomość e-mail z hasłem

Sprawdź w swojej skrzynce odbiorczej, czy omyłkowo nie wylądowała w folderze ze spamem. W tym przypadku, aby zapobiec podobnej sytuacji w przyszłości, dodaj nasz adres e-mail jako kontakt w książce adresowej Twojej poczty elektronicznej.

Nie pamiętam mojego hasła lub nazwy użytkownika

Podczas nieudanej próby logowania kliknij na „Nie pamiętasz hasła do konta?“, które przekieruje Cię na www.sedoc.pl/password/ i postępuj zgodnie ze wskazówkami.

Klucz, który otrzymałem nie działa

Sprawdź proszę czy na pewno poprawnie wpisałeś kod. Często niektóre litery wyglądają podobnie jak liczby np. 0 i O czy 8 i B. Zwróć szczególną uwagę na te znaki. W przypadku gdy w dalszym ciągu nie uda Ci się poprawnie wpisać kodu prosimy o kontakt.

W jakim celu mam podać adres e-mail?

Twój adres e-mail jest jednocześnie loginem do Twojego konta na stronie www.sedoc.pl. Po zalogowaniu się do konta będziesz miał dostęp do wszystkich dodanych przez Ciebie wcześniej kluczy nawet po zniszczeniu bądź zgubieniu kuponu.

Odpowiemy na Twoje pytania napisz do nas

Kontakt

POTRZEBNA POMOC?

By zgłosić nam awarię bądź inne żądanie pomocy, skorzystaj z poniższych opcji kontaktu.

+48 22 185 51 14

Kontakt poprzez infolinię dostępny w dni robocze od 8:00 do 18:00.

pomoc@sedoc.pl

Wszelkie zapytania drogą e-mail będą rozpatrywane w ciągu 24 godzin od zgłoszenia.