Chcę kupić kod, ale Sprzedawca nie rozpoznaje oferty Sedoc

Otrzymaliśmy sporo zapytań dotyczących tego w jaki sposób dokonać zakupu kodów Sedoc.Duża część wiadomości dotyczy informacji, iż Sprzedawca nie zna oferty Sedoc lub nie potrafi wygenerować konkretnego kodu. 

Pragniemy poinformować Was, że w związku z tym, że Sedoc jest stosunkowo nowym graczem na polskim rynku Sprzedawcy potrzebują czasu na przeszkolenie. Cały czas prowadzimy płynny dialog z sieciami dystrybucji, wysyłamy na bieżąco komunikaty, ale w związku z bardzo szybką ekspansją musimy prosić Was o małą pomoc.

Jeśli Sprzedawca twierdzi, że nie posiada kodów Sedoc możecie poprosić go o sprawdzenie terminala. Jest to urządzenie, które również drukuje karty prepaid do telefonów. Tam znajdzie nas chociażby pod kategorią "GRY". Aby wybrać konkretny produkt należy podać słowo klucz np. PSN/Playstation, Xbox, CSGO, GOLD, Wargamming. Komenda zależna jest od sieci sprzedaży.

Dzięki takiemu mini instruktażowi możecie pomóc Sprzedawcy wygenerować poprawnie kod. Nie martwcie się! Wydruk kodu podlega protokołom bezpieczeństwa, a co za tym idzie nie bójcie się o to, że ktoś może podejrzeć Wasz kod.

W razie pytań służymy pomocą! Zarówno dla Sprzedawców jak i dla wszystkich zainteresowanych :)

Odpowiemy na Twoje pytania napisz do nas

Kontakt

POTRZEBNA POMOC?

By zgłosić nam awarię bądź inne żądanie pomocy, skorzystaj z poniższych opcji kontaktu.

+48 22 185 51 14

Kontakt poprzez infolinię dostępny w dni robocze od 9:00 do 16:00.

pomoc@sedoc.pl

Wszelkie zapytania drogą e-mail będą rozpatrywane w ciągu 24 godzin od zgłoszenia.